آموزش‌های تشکیلاتی

آموزش‌های تشکیلاتی

وبلاگ تشکل‌های دانش‌آمــوزی استان اردبیـــل
آموزش‌های تشکیلاتی

آموزش‌های تشکیلاتی

وبلاگ تشکل‌های دانش‌آمــوزی استان اردبیـــل

سرود ای ایران

ای ایــــران ای مرز پرگهــر

ای خاکـت سـرچشمـه ی هنــر

دور از تو اندیشـه‌ی بـدان

پاینـده مانــی تو جاودان

ای دشمن ار تو سنگ خاره‌ای من آهنم

جان من فدای خاک پاک میهنم

مهر تو چون شد پیشه‌ام

دور از تو نیست اندیشه‌ام

در راه تو کی ارزشـــی دارد این جان ما

پاینــــده باد خاک ایــران ما

سنگ کوهـــت دُر و گوهـــــر است

خاک دشتــت بهتـر از زر است

مهرت از دل کی برون کنم

بر گو بی‌مهر تو چون کنم

تا گردش جهان و دور آسمان به پاست

نور ایزدی همیشه رهنمای ماست

مهر تو چون شد پیشه‌ام

دور از تو نیست اندیشـه‌ام

در راه تو کی ارزشـــی دارد ایـن جان ما

پاینـــــده باد خاک ایــران ما

ایـــران ای خـــرم بهشـــــت مــن

روشن از تو سرنوشـت مــن

گر آتش بارد به پیکـــرم

جز مهــرت در دل نپرورم

از آب و خاک و مهر تو سرشته شد گلم

مهرت ار برون رود بمیرد این دلم

مهر تو چون شد پیشه‌ام

دور از تو نیست اندیشه‌ام

در راه تو کــــی ارزشــــی دارد این جان ما

پاینـده باد خاک ایــران ما

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد