آموزش‌های تشکیلاتی

آموزش‌های تشکیلاتی

وبلاگ تشکل‌های دانش‌آمــوزی استان اردبیـــل
آموزش‌های تشکیلاتی

آموزش‌های تشکیلاتی

وبلاگ تشکل‌های دانش‌آمــوزی استان اردبیـــل

راهپیمایی باشکوه دانش آموزان اردبیلی در یوم الله 22 بهمن

 

خبرگزاری پانا: همزمان با سراسر کشور، دانش آموزان بویژه اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی همراه با مردم غیور و ولایتمدار اردبیل با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، یاد و خاطره سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران را گرامی داشته و با آرمان های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

راهپیمایی دانش‌آموزان همزمان با سراسر کشور و در هوای سرد و زمستانی اردبیل با حضور پرشور و همراه با شعار‌های کوبنده آنها بر علیه استکبار جهانی همراه بود که در انتها با حضور در میدان مصلی ضمن قرائت قطعنامه از نهضت بیداری اسلامی حمایت کرده و پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب را خاطر نشان کردند.

دعای کمیل با حضور اعضای تشکل‌ها در اردبیل برگزار گردید

 

خبرگزاری پانا: اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی و کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در مراسم پرفیض دعای کمیل شرکت کردند.

در این مراسم که با حضور جمعی از مردم دیندار و حسینی اردبیل و با مشارکت مدیریت دانش آموزی استان و هیات رزمندگان اسلام در مسجد سرچشمه برگزار شد، مداحان زریو و علیزاده ضمن قرائت دعای کمیل از مصایب اهل بیت(ع) نوحه خوانی کردند و در پایان برای پیروزی مبارزان اسلام در سراسر گیتی، مسلمانان گرفتار در زندان مستبدان دعا کردند.

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با شرکت بیش از 8500 نفر در اردبیل

 

خبرگزاری پانا: چهارمین دوره‌ی مسابقه بزرگ کتابخوانی مدیریت دانش آموزی استان اردبیل با شرکت بیش از8500 نفر ازدانش آموزان دوره‌های تحصیلی راهنمایی و متوسطه در 19 منطقه/ ناحیه آموزش و پرورش برگزار گردید.

سئوالات این دوره ازمسابقه کتابخوانی از کتاب آموزش نماز «در آستان نماز» آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) طرح گردیده بود که بر این اساس دانش آموزان مقطع راهنمایی به 15 سئوال و شرکت کنندگان مقطع متوسطه به 20 سئوال چهارگزینه‌ای پاسخ دادند.

پاسخنامه‌های شرکت کنندگان پس از جمع آوری به مدیریت دانش آموزی استان ارسال و بعد از تصحیح به 313 نفر ازشرکت کنندگان(به تعداد یاران حضرت قائم«عج») جوایز نفیسی تقدیم خواهد شد.

عمره‌گزاران دانش آموز استان اردبیل به سرزمین وحی اعزام شدند

خبرگزاری پانا: 112 نفر از دانش‌آموزان ثبت نام کننده در دهمین دوره‌ی عمره‌ی دانش‌آموزی استان اردبیل صبح روز پنج‌شنبه 20/11/90 طی مراسم باشکوهی عازم دیار وحی شدند.

در این مراسم که با حضور مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان، مدیریت آموزش و پرورش نواحی یک و دو اردبیل، و مدیریت دانش آموزی استان در محل مدرسه شاهد و در هوای سرد و زمستانی اردبیل برگزار شد، محمودزاده مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در طی 9 دوره‌ی گذشته عمره بیش از 1900 نفر از دانش‌آموزان و مربیان همراه کاروان‌ها به عمره‌ی مفرده اعزام شده‌اند ابراز امیدواری کرد تمامی زائران ضمن توجه به روح عبادات و مناسک عمره زیارت خوبی داشته و با موفقیت و سلامتی به آغوش خانواده‌های خود برگردند. در ادامه مدیر کاروان، شاهین ضمن توضیحات مختصری برنامه‌های رفت و برگشت کاروان را برای دانش‌آموزان و خانواده‌های حاضر در مراسم بیان نمود.

لازم به ذکر است کاروان امسال عمره‌ی استان از ایستگاه پروازی رشت به سرزمین وحی پرواز خواهند کرد.

بخشنامه و سئوالات مسابقه کتابخوانی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.