آموزش‌های تشکیلاتی

آموزش‌های تشکیلاتی

وبلاگ تشکل‌های دانش‌آمــوزی استان اردبیـــل
آموزش‌های تشکیلاتی

آموزش‌های تشکیلاتی

وبلاگ تشکل‌های دانش‌آمــوزی استان اردبیـــل

دانلود جزوه اصول خبرنگاری

  

برای دانلود جزوه آشنایی با اصول خبرنگاری اینجا را کلیک کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
mojtaba 27 اسفند 1390 ساعت 13:42 http://toycity.blogfa.com

توهمانی که من از دوری تو دلتنگم

من همانم که تورا همچو جهان میخواهم

توهمانی که من از دوری این فاصله ها

تا تنم هست تو را همچو بدن میخواهم

توهمانی که دراین تنهایی

باخیال تو نفسهایم را

تادم مرگ به دنبال تو ام میخوانم

**************

آه دلتنگ تو ام ای نفس وهستی من

کی میایی که به یک لحظه تماشای تو می اندیشم

عادل ای هستی ودلتنگی من

کی میایی که به دیدار رخت محتاجم

**************

تو بیا تاهمه جان وتن من

پر عطر و پرشادی گردد

تو بیا تا من تنهای غریب

بی تو احساس غریبی نکنم

تو بیا تا به همه گویم من

که تویی جان وهمه هستی من...

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

دلتون شاد,تنتون سالم,موفق و پیروز باشید

مجتبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد