آموزش‌های تشکیلاتی

آموزش‌های تشکیلاتی

وبلاگ تشکل‌های دانش‌آمــوزی استان اردبیـــل
آموزش‌های تشکیلاتی

آموزش‌های تشکیلاتی

وبلاگ تشکل‌های دانش‌آمــوزی استان اردبیـــل

دانش‌آموز پسر عمره گزار اردبیلی به سرزمین وحی اعزام شدند.

پس از شش ماه انتظار شیرین:

دانش‌آموز پسر عمره گزار استان اردبیل به سرزمین وحی اعزام شدند.

خبرگزاری پانا: 50 دانش‌آموز پسر عمره‌گزار با بدرقه مسئولان آموزش و پرورش استان اردبیل و خانواده‌هایشان عازم سرزمین وحی شدند.

به گزارش خبرگزاری پانا، کاروان دانش‌آموزان عمره‌گزار استان اردبیل متشکل از 55 دانش‌آموز پسر و مربی اردبیلی بامداد امروز(ساعت 1:40 چهارشنبه 7 اسفند) از پردیس دخترانه بنت‌الهدی دانشگاه فرهنگیان اردبیل عازم تبریز شده و هم اکنون در فرودگاه تبریز مشغول انجام تشریفات گمرکی جهت پرواز به سرزمین وحی می‌باشند.

در ابتدای مراسم بدرقه، علیرضا گلشن معاون تربیت‌بدنی و سلامت و سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تقویت باورهای دینی، ایجاد روحیه خودسازی و خودباوری در جوانان و نوجوانان، آشنایی عینی و عملی با معارف و تعالیم متعالی اسلامی، آشنایی با سیره عملی نبی مکرم اسلام و ائمه معصومین، آشنایی با فلسفه حج و تشویق دانش آموزان به اندیشه و مطالعه و... از جمله فواید حج و عمره است.

در ادامه علی شاهین مدیر کاروان، با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی کاروان توضیحات لازم درخصوص اعزام و برگشت دانش‌آموزان را بیان نمود. در خاتمه زائران با بدرقه مسئولین آموزش و پرورش و والدین خود، درحالی‌که اشک شوق زیارت خانه خدا و ائمه بقیع(ع) در چشمانشان حلقه زده بود با اتوبوس راهی فرودگاه تبریز شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد