آموزش‌های تشکیلاتی

آموزش‌های تشکیلاتی

وبلاگ تشکل‌های دانش‌آمــوزی استان اردبیـــل
آموزش‌های تشکیلاتی

آموزش‌های تشکیلاتی

وبلاگ تشکل‌های دانش‌آمــوزی استان اردبیـــل

برگزاری جشن نیکوکاری

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

جشن نیکوکاری آموزش عملی احسان، کار نیک و خیر به دانش‌آموزان است.

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: جشن نیکوکاری آموزش عملی احسان، کار نیک و امر خیر به دانش‌آموزان در کنار تحصیل و آموزش است.

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر صابر سپهری در جشنواره احسان و نیکوکاری در سالن ورزشی شهدای دانش‌آموز اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «توانمندسازی خانواده‌ها با حضور پرشور نیکوکاران جوان و نوجوان» طبق سنوات گذشته با همکاری کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و صدا وسیمای مرکز اردبیل با هدف تقویت فرهنگ نوع دوستی، احسان، نیکوکاری و تبیین فرهنگ انفاق و ایثار در دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در بیش از 2900 باب آموزشگاه استان برگزار شد و در جریان این جشن دانش‌آموزان به عنوان خیّر در عرصه اجتماعی، حضور خود را جشن گرفتند تا اعلام کنند که با این حضور نمی‌گذارند هیچ دانش‌آموزی در آستانه عید نوروز و در شرف بهار طبیعت به دلیل فقر و نداری، ناراحت و غمگین باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از حضور فعال مدیران مدارس، یاوران امداد و تشکل‌های دانش‌آموزی در جشن نیکوکاری قدردانی کرد و افزود: مبالغ و هدایای جمع‌آوری شده در مدارس طی صورتجلسه‌‌ای به حساب کمیته امداد امام خمینی(ره) واریز می‌شود و کمیته امداد ظرف 48 ساعت مبالغ را به حساب آموزشگاه مربوطه یا مدارسی که دارای دانش‌آموز نیازمند می‌باشند واریز خواهند کرد تا با همکاری مدیر مدرسه برای دانش‌آموزان محروم هزینه گردد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل نیز در این مراسم افزود: هدف اصلی از برگزاری این آیین با شکوه تقویت حس نوع دوستی و احسان و نیکوکاری در بین دانش‌آموزان است تا آنها بیشتر با حال و هوای این جشن آشنایی پیدا کرده و بتوانند روح نوع دوستی خود را به نمایش بگذارند.

بهروز زلالی از توزیع 150 هزار پاکت جمع‌آوری کمک به دانش‌آموزان مدارس استان خبر داد و خاطر نشان کرد: این جشن علاوه بر مدارس اردبیل در سایر مدارس استان نیز برگزار می‌شود که کمک‌های جمع‌آوری شده از طرف دانش‌آموزان، معلمان و اولیای آنها هفته آینده تقدیم خانواده‌های نیازمند و دانش‌آموزان بی‌بضاعت می‌شود.

وی به دایر شدن یک هزار و 400 پایگاه ثابت و سیار در استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی اشاره کرد و گفت: جشنواره نیکوکاری از 14 تا 16 اسفند در مدارس آماده جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان است و در 15 اسفند 150 پایگاه در میادین اصلی شهرها دایر می‌شود و در 16 اسفندماه نیز مصلاهای شهرهای استان و 500 مسجد در استان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در پایان از همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، صدا و سیمای مرکز اردبیل بیان کرد: در جشن نیکوکاری سال گذشته بیش از 10 میلیارد ریال جمع‌آوری شد که 34درصد نسبت به سال 91 رشد داشته است و پیش بینی می‌شود که امسال 20 میلیارد ریال کمک مردمی جمع‌آوری شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
سامانه پیامک 16 فروردین 1393 ساعت 11:50 http://panel.mida -co.ir/

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را میان ده هزار خط انتخاب نمائید .جهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید panel.mida -co.ir/register.php باتشکر میدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد