آموزش‌های تشکیلاتی

آموزش‌های تشکیلاتی

وبلاگ تشکل‌های دانش‌آمــوزی استان اردبیـــل
آموزش‌های تشکیلاتی

آموزش‌های تشکیلاتی

وبلاگ تشکل‌های دانش‌آمــوزی استان اردبیـــل

انتخاب نمایندگان دوره هفتم مجلس دانش‌آموزی استان

با رأی مستقیم نمایندگان منتخب شورای دانش‌آموزی نواحی و مناطق:

نمایندگان هفتمین دوره مجلس دانش‌آموزی استان اردبیل و مشاورین مدیرکل انتخاب شدند.

خبرگزاری پانا: نمایندگان هفتمین دوره مجلس دانش‌آموزی استان اردبیل با رأی مستقیم 38 نماینده منتخب شورای دانش‌آموزی نواحی و مناطق انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری پانا، این انتخابات به منظور انتخاب 3 نفر نماینده هفتمین دوره مجلس دانش‌آموزی و مشاورین مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، با رأی مستقیم 38 نماینده منتخب شورای دانش‌آموزی نواحی و مناطق، با حضور نماینده دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی کشور و مدیرکل آموزش و پرورش استان، در کانون فرهنگی و تربیتی عصمت ناحیه یک اردبیل برگزار شد.  

منتخبین شورای دانش‌آموزی نواحی و مناطق 19 گانه استان پس از توجیه و توضیحات لازم درخصوص دستورالعمل برگزاری انتخابات مجلس دانش‌آموزی، به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته و کاندیداهای مجلس هر کدام در وقت تعیین شده نظر خود را مطرح کردند. سپس انتخابات برگزار و در نهایت مهدی شاهدی دانش‌آموز کلاس دوم دوره دوم متوسطه از شهرستان بیله‌سوار، سعید لاله دانش‌آموز کلاس دوم دوره دوم متوسطه از ناحیه یک اردبیل، الهه ذاتی دانش‌آموز کلاس اول متوسطه دوره دوم از شهرستان نمین با رأی مستقیم منتخبین شورای دانش‌آموزی به مجلس دانش‌آموزی کشور راه یافتند.

لازم به ذکر است 9نفر مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز بر اساس آرایی که دانش‌آموزان به صندوق انداخته بودند بهین شرح انتخاب شدند: مهدی شاهدی از بیله‌سوار، سعید لاله از ناحیه یک اردبیل، الهه ذاتی از نمین، حسین نصیری از ارشق، پژمان بهشتی از نمین، هانیه خوبدل از ناحیه 1 اردبیل، شیدا رستمی از مشگین‌شهر، زهرا عبادی از ناحیه 2 اردبیل و فاطمه فرح از خورش‌ رستم.

لازم به ذکر است مجلس دانش‌آموزی یکی از برنامه‌های مهم و محوری وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران، گامی بلند در جهت به رسمیت شناختن حقوق دانش‌آموزان در سطح کشور و عرصه‌های بین‌المللی به ویژه دول کشورهای اسلامی است و جهت بهبود در نظام برنامه‌ریزی‌های درسی، فوق‌برنامه، آموزشی و پرورشی در چارچوب سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش و در فضایی صمیمی و منطبق بر ارزش‌ها و معیارهای اخلاقی و دینی فعالیت می‌نماید. از اهداف مهم تشکیل و فعال نمودن مجلس دانش‌آموزی، ترویج فرهنگ پرسشگری و ایجاد فرهنگ مناسب برای پاسخگویی به سئوالات مختلف دانش‌آموزان و شنیدن نظرات انتقادی و پیشنهادی مفید و موثر آنان در جهت ارتقای سطح کیفی برنامه‌های آموزشی و تربیتی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد