مراسم تشییع مرحومه فرزانه فراحی  مربی دانش آموزان هرمزگانی در شیراز

مراسم تشییع مربی دانش آموزان هرمزگانی در شیراز

مراسم تشییع مربی فرزانه مرحوم شهربانو فراحی قصرابونصر با حضور قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی و دیگر مسئولان آموزش و پرورش استان فارس به همراه جمعی از مربیان و فرهنگیان در دارالرحمه شیراز برگزار شد.

پوریا کشاورز مویدی/ علی رضا ترابی

انا لله و انا الیه راجعون

اردوها داشت خوب پیش میرفت

http://pana.ir/images/public/tasliyat-25x0.jpg

 

یه خبر شنبدیم

 

فرشته های فرزانه هرمزگان بهمراه مربی ارزشمندشان خانم فراحی پرواز کردند.

http://pana.ir/images/public/tasliyat-25x0.jpg

خیلی داغون شدیم این پایان غم انگیزی بر اردوهای ما شد .

http://pana.ir/images/public/tasliyat-25x0.jpg

از طرف همه اعضای سازمان دانش آموزی کشور این مصیبت بزرگ را به خانواده بزرگ سازمان دانش آموزی و خانواده های عزیزان ازدست داده تسلیت عرض می کنم .

خدا بشما صبر بده .مارو  در غمتان شریک بدانید.

http://pana.ir/images/public/tasliyat-25x0.jpg

اجرای سرود یک هزار نفری فرزانگان در اردوی ملی

اجرای سرود یک هزار نفری فرزانگان در اردوی ملی

اجرای سرود یک هزار نفری فرزانگان در اردوی ملی

اجرای سرود یک هزار نفری فرزانگان حاضر در اردوی ملی - قطب پنجم


فرزانگان حاضر در اردوی ملی - قطبی ، قطب پنجم سرود یک هزار نفری را اجرا کردند.

عزیزان لطفا برروی لینک بالا کلیک کنید

آیین اختتامیه اردوی ملی مربیان پیشتاز قطب پنجم

آیین اختتامیه اردوی ملی مربیان پیشتاز قطب پنجم

لینک های مرتبط با اردوی ملی قطب 5 شضهرستانهای تهران

افتتاحیه اردوی ملی دانش آموزان پیشتاز قطب پنجم

http://pana.ir/news/654373

نگاهی به فعالیتهای گروه اعتدال در اردوی ملی قطب 5

 شور حضور مربیان پیشتاز در اردوی ملی قطب پنج

نگاهی به فعالیتهای گروه اعتدال در اردوی ملی قطب 5

نگاهی به فعالیتهای گروه اعتدال در اردوی ملی قطب 5

 http://pana.ir/images/_uploads/41464/9651_40x25.jpg

http://pana.ir/images/_uploads/41464/9651_40x25.jpg

 

سرپرست اردوی اعتدال در اردوی ملی مربیان پیشتاز گفت : در اردوی اعتدال میزبان استانهای البرز، زنجان و شهرستانهای استان تهران هستیم .


داود اسفندیار سرپرست اردوی اعتدال در گفت وگو با خبرنگار پانا شهرستانهای تهران در رابطه با روز اول اردوی ملی قطب پتجم مربیان پیشتاز که از ۱۹مرداد ماه در اردوگاه شهید باهنر تهران به میزبانی شهرستانهای استان تهران  درحال برگزاریست، گفت:در اردوی اعتدال میزبان استانهای البرز، زنجان و شهرستانهای استان تهران هستیم.

وی در رابطه با زمانبندی برنامه های روز اول ضمن اشاره به کیفیت بالای استقبال و پذیرش تصریح کرد: در روز اول تا ساعت ۱۴ امور پذیرش انجام می گیردو پس از پذیرش مربیان استان های قطب پنجم، با فریاد های شادی‌ شور برای اسکان به چادر های استراحت هدایت می شوند تا برنامه افتتاحیه برگزارشود.

داود اسفندیار، با اشاره به اینکه تاکنون شهرستانهای استان تهران از اردوی اعتدال در محل اسکان خود مستقر شده اند گفت:منتظریم تا سایر استان ها نیز پذیرش شوند تا برنامه هارا آغاز نماییم.

/خبرنگار:ماهان احمدی/

پیش اردوی ملی تشکل پیشتازان شهرستانهای استان تهران

پیش اردوی ملی تشکل پیشتازان شهرستانهای استان تهران

برگزاری مراسم پیش اردوی ملی در شهریار

برگزاری مراسم پیش اردوی ملی در شهریار

مراسم پیش اردوی ملی مربیان و دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی شهرستانهای تهران با حضورمدیرسازمان دانش آموزی شهرستان های تهران ، معاونین تشکیلات دانش آموزی و مسئولین استانی و منطقه ای در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.


برگزاری مراسم پیش اردوی ملی در شهریار

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، در این برنامه ابوالحسن قلیزاده،مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان های تهران در سخنانی ضمن تاکید بر اهمیت معنوی این اردوها، رفتار و کردار مناسب رااز ویژگی های مهم مربیان  و دانش آموزان خواند و در این راستا افزود: تشکلات پیشتازان و فرزانگان اعم از دانش آموز و مربی باید در هر شرایطی فروتن باشند.

وی اظهار داشت: در این اردوی ملی، همانند سال های گذشته مسابقاتی در زمینه های فرهنگی، مذهبی، فردی و اجتماعی برگزار می شود و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می شود.

در ادامه معاون تشکیلات سازمان دانش آموزی شهرستانهای تهران نیز اظهارکرد: دراردوی ملی شهرستانهای تهران با تعداد نفرات 500 دانش آموز و130 مربی ، بیشترین آمار شرکت کننده را در این اردو دارا هستند.

جواهری نیا بیان کرد: ما در این اردو شاهد حضور دانش آموزانی از استان های مختلف نظیر البرز، همدان، قزوین و قم خواهیم بود.

وی همچنین اذعان داشت: برای مربیان و دانش آموزان در مجموع 6 اردو فرعی، با نام های هم فکری،هم دلی و همکاری جهت مربیان و برای دانش آموزان اردوهای اقتدار، اعتدال و امید به طور جداگانه برگزار خواهدشد.

دوازدهمین دوره اردوهای بنیاد علوی درتابستان96دراردوگاه امام خمینی(ره)

به افتخار دوست عزیزم آقای مسلم غلامی با معرفت و آقای مرادی و محمدی خواه عزیز زدم .

آموزش و پرورش برگزاری اردو را فعالیتی هدفدار در تحقق نیازها مدنظر دارد

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور گفت: وزارت آموزش و پرورش اردو و بازدید را به منزله فعالیتی روشمند و هدفدار که در تحقق بخشی از نیازهای اجتماعی، عاطفی، جسمی دانش آموزان ایفای نقش می کند مد نظر قرار داده است.


به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا _ سیستان و بلوچستان، محمود علیگو در بازدید از اردوگاه های دانش آموزی زاهدان، اظهار کرد: یکی از ویژگی های آموزش و پرورش نوین، توجه خاص به فعالیت های مکملی است که دانش آموزان آن را از کلاس درس آغاز و در خارج از مدرسه ادامه می دهند.
 آموزش و پرورش برگزاری اردو را فعالیتی هدفدار در تحقق نیازها مدنظر دارد
 
 وي با بيان اين كه فعالیت هاي اردويي با مشارکت دانش آموزان، معلمان، مربیان و اولیا آنان صورت می گیرد، گفت: برگزاري اردوهاي دانش آموزي موجب شکوفایی استعدادها، تعمیق یادگیری، تمرین آموخته ها، مسئولیت پذیری، مشارکت و همکاری و آشنایی با فرهنگ های بومی، منطقه ای، ملی و جهانی می شود.
 
 
علیگو خاطر نشان کرد: وزارت آموزش و پرورش که متولی اصلی تعلیم و تربیت دانش آموزان است، اردو و بازدید را به منزله فعالیتی روشمند و هدفدار که در تحقق بخشی از نیازهای اجتماعی، عاطفی، جسمی دانش آموزان ایفای نقش می کند مد نظر قرار داده است.
 
 
قائم مقام سازمان دانش آموزی تصریح کرد: اردوگاه های دانش آموزی فضایی مناسب برای حضور گروهی دانش آموزان است تا در کنار معلمان یک یا چند روز به یاد ماندنی و خاطر انگیز را در دوران تحصیلی خود در محیطی آزاد تجربه کنند وبا فرهنگ یکدیگر آشنایی پیدا می کنند.
 
 
وي با اشاره به اینکه اثر تربیتی یک اردو حتی یکروزه آن چنان عمیق است که نقش آن تا ایام کهنسالی بر صفحه ذهن افراد باقی می ماند، افزود: به همین دلیل اردو از هر کار تربیتی مهم تر، عمیق تر و ماندنی تر است.
 

در این بازدید محمود علیگو قائم مقام و رضا بهشتی معاون پشتیبانی سازمان دانش آموزی کشور،علیرضا نخعی مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، داود صیاد مدیر سازمان دانش آموزی استان و جمعی از مسئولین استانی حضور داشتند

عوامل اجرایی اردوهای قطبی پیشتازان و فرزانگان کشور تابستان 96

سازمان دانش آموزی محل گردش رای و افکار دانش آموزان است

استاندار سیستان و بلوچستان:

سازمان دانش آموزی محل گردش رای و افکار دانش آموزان است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور دانش آموزان در شوراها و مجالس دانش آموزی یک ضرورت و نیاز جامعه امروز است تا فردایی روشن و آینده ای درخشان را رقم بزنیم.

به گزارش مركزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان سیستان و بلوچستان علی اوسط هاشمی در دیدار با اعضا مجلس و منتخبین شورای دانش آموزی استان گفت: بهترین عیدی که می توانستم در آستانه میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) دریافت کنم دیدار با دانش آموزانی برجسته مانند شماست که نگاهی رو به توسعه برای آینده دارید.

اخبارکامل در ادامه مطلب //

ادامه نوشته

کسب رتبه برتر پانا شهرستانهای تهران درزمینه ارسال اخبار

کسب رتبه برتر پانا شهرستانهای تهران درزمینه ارسال اخبار

مدیر عامل خبرگزاری پانا از کسب رتبه برتر پانا شهرستانهای تهران در زمینه ارسال اخبار با در نظر گرفتن معیارهای کیفی و کمی خبر داد.

کسب رتبه برتر پانا شهرستانهای تهران درزمینه ارسال اخبار

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، محمد کاظم دهقانی که در گردهمایی مسئولین پانا استانهای کشور در رامسر سخن میگفت ، در این رابطه اظهار کرد:با توجه به کیفیت و کمیت ارسال اخبار توصیه ما همیشه بر این بوده،که معیارهای خبر استاندارد توسط خبرنگاران پانا رعایت شود.

وی در ادامه افزود:شهرستانهای تهران ،استانهای آذربایجان شرقی، فارس  و خراسان رضوی برترین های مااز لحاظ ارسال اخبار بودندکه جای تقدیر دارد.

دهقانی در زمینه برتری شهرستانهای تهران  تاکید کرد: تنوع خبر، ارسال اخبار به موقع ، درج خبردر صفحات اصلی خبرگزاری از جمله ،صفحه اقتصادی و همچنین تنوع در بخش گالری تصاویر ازمعیارهای این برتری میباشد.

شایان ذکر است ، از دیگر معیارهای برتری شهرستانهای تهران در زمینه ارسال اخبار رامیتوان به تغییرات مدیریتی در سطح سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا دراداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و برگزاری دوره های آموزشی ، توجیهی در سطح شهرستانهای تهران اشاره نمود.

برای اولین باردرکشور44مدرسه تمام تشکیلاتی درشهرستانهای تهران تشکیل شد

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان های استان تهران:

برای اولین باردرکشور44مدرسه تمام تشکیلاتی درشهرستانهای تهران تشکیل شد

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران در تشریح فعالیتهای این سازمان در سال گذشته،از تشکیل مدارس تمام تشکیلاتی در این استان خبر داد.

ابوالحسن قلی زاده مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان های استان تهران در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستان های تهران، با تبریک  ایام ماه رجب المرجب و آرزوی توفیق کسب فیوضات معنوی این ماه پر خیر و برکت گفت:برای اولین بار در سال تحصیلی 96-95 در سطح کشور، 44 مدرسه تمام تشکیلاتی درشهرستانهای استان تهران تشکیل شد.

قلی زاده گفت : این مدارس در دو بخش فرزانگان و پیشتازان و در 10 منطقه مشغول اجرای مهارت های تشکیلاتی هم  چون؛ اجرای مهارت صف جمع و فریاد های شادی به صورت منظم و همگانی می باشند .

وی افزود : این  مدارس طبق دستورالعملی که در ابتدای سال تحصیلی از جانب سازمان دانش آموزی استان ابلاغ شد، مهارت های تشکیلاتی را با توجه به مقطع و در طی سال تحصیلی ( خصوصا مراسم های ملی و مذهبی ) اجرا می کنند.

قلی زاده در پایان با اشاره به این نکته که این مدارس در فروردین و اردیبهشت ماه مورد بازرسی قرار خواهند گرفت افزود : هدف اصلی ما پس از ایجاد این برگ زرین در تاریخچه ی سازمان دانش آموزی شهرستان های استان تهران، افزایش کیفیت مهارت های تشکیلاتی در جمع اعضاء پیشتاز و فرزانه می باشد .

عید سعید باستانی و  نوروز96  بر شما گرانسنگان مبارک

دوستان گلم ، مدرسین عزیز ؛ مربیان گل و اعضای محترم سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران ، نوروز مبارک

و بر آمد بهاری دیگر مست و زیبا و فریبا، چون دوست
سبدی پیدا کن، پر کن از سوسن و سنبل که نکوست
همره باد بهاری بفرست: پیک نوروزی و شادی بر دوست!

1x1.trans تبریک عید نوروز 96 با متن های زیبا و دلنشین + اس ام اس تبریک عید 96

از خانه به خانه و قلب به قلب
از یک مکان به مکان دیگر
گرمی و لذت نوروز
برای ما نزدیک به یکدیگر بودن را به ارمغان می‌آورد
سال نو مبارک

1x1.trans تبریک عید نوروز 96 با متن های زیبا و دلنشین + اس ام اس تبریک عید 96

لیست کارهای خانه تکانی سال نو:
پاک کردن غم‌ها
دور ریختن کینه
چیدن عشق در طاقچه
سبز کردن مهر
خرید شادی و محبت

1x1.trans تبریک عید نوروز 96 با متن های زیبا و دلنشین + اس ام اس تبریک عید 96

و انتهای این قصه‌ی سرد و سفید
همیشه سبز خواهد بود، تا رسیدن سال نو
تنها یک سلام خورشید باقی‌ست
هزاران تبریک

1x1.trans تبریک عید نوروز 96 با متن های زیبا و دلنشین + اس ام اس تبریک عید 96ارادتمند ، داود اسفندیار دبیر مجمع مدرسین شهرستانهای تهران 28 اسفند 95

پيام عيدانه وزير آموزش و پرورش به دانش آموزان كشور:

پيام عيدانه وزير آموزش و پرورش به دانش آموزان كشور:

از بهار آموخته ام ...

وزير آموزش و پرورش در آستانه نو شدن سال، پيام عيدانه اي خطاب به دانش آموزان كشور صادركرد.

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش وپرورش، درمتن پيام دكتر فخرالدين دانش آشتياني آمده است:

سلام فرزندانم. خوشحالم  فرصتي فراهم آمد تا در روزهاي پاياني زمستان، به بهانه بهار، با شما حرف بزنم.

اين روزها مرا به ياد سال ها قبل مي اندازد، روزهايي كه مثل شما به مدرسه مي رفتم و روي نيمكت مي نشستم.

احساس شما را در اين روزها، خوب مي فهمم، زيرا به خوبي آن را تجربه كرده ام و مي دانم با نزديك شدن به عيد، يك حسّ دوگانه به سراغ آدمي مي آيد، از يك سو حس دلهره از تمام شدن تعطيلات و روبه روشدن با روزهاي سال جديد و حجم    نگراني ها، درس ها، تكليف ها و انتظارات. پدر و مادرهايمان انتظار دارند، يك سال به واسطه بزرگ تر شدن، عاقل تر شده باشيم، معلم ها انتظار دارند تمام درس هاي عقب افتاده ، مشق هاي فراموش شده و واحدهاي كم كارشده را در سال جديد جبران كنيم . حسّي كه در آن روزها مرا كمي مي ترساند و شيريني تعطيلات را  برايم تلخ مي كرد.

اما خوب يادم هست كه حسّ ديگري هم بود كه مثل باران بي امان بهاري، مثل يك چشمه جوشان، اين دلهره ها و تلخي ها  را مي شست و با خود مي برد. اين حس با هواي خوب، با عطر گل ها، با باران، با نسيم، با پرنده ، با درخت، با زندگي و...مي آمد . به هر حال؛ بهار چه  بخواهيم و چه نخواهيم، اين پيام را  به جان، روح ، قلب و چشم هاي ما مي رساند.

ما در هواي پاك بهاري، بهتر مي بينيم، بهتر نفس مي كشيم، بهتر مي شنويم، بهتر حس مي كنيم، چرا كه طبيعت يك تازگي خاصّ دارد كه ما را با خود مهربان تر مي كند، پس چرا ما خودمان مهربان تر نشويم و از طبيعت درس نگيريم؟                      

من هم مثل شما مي انديشم؛ كه يادگيري، فقط دركتاب هاي درسي و چهارديواري مدرسه خلاصه نمي‌شود..

بهترين درس ها را بايد از زندگي بياموزيم، از طبيعت، از انسان ها و از كتاب هايي كه دنياهاي جديد را به ما نشان مي دهند، كتاب هايي فراتر از كتاب هاي درسي. پس اگر بخواهيم، مي توانيم آن چنان درس هايي از زندگي در بهار بياموزيم كه معلم ها و پدر و مادرهاي ما نيز از اين آموخته ها، شگفت زده شوند و حتي با رغبت و علاقه از ما بياموزند .

آموختن يك اتفاق دو سويه است نه يك سويه، در همين جا به عنوان يك معلم آماده ام از شما فرزندان دانش آموزم درس بياموزم، من اين را از بهار آموخته ام ...

منبع خبر : http://medu.ir/portal/home.php?ocode=100010876