آموزش‌های تشکیلاتی

آموزش‌های تشکیلاتی

وبلاگ تشکل‌های دانش‌آمــوزی استان اردبیـــل
آموزش‌های تشکیلاتی

آموزش‌های تشکیلاتی

وبلاگ تشکل‌های دانش‌آمــوزی استان اردبیـــل

تغییر زمان برگزاری آزمون مسابقه بزرگ کتابخوانی

 

به اطلاع می رساند: 

زمان آزمون مسابقه بزرگ کتابخوانی مدیریت دانش آموزی استان اردبیل از سی‌ام آذر به بیست و نهم دی ماه تغییر یافته است. علت تغییر برنامه استقبال زیاد دانش آموزان عزیز استان و همزمانی با امتحانات ترم اول می باشد. 

لازم به ذکر است مسابقه مخصوص دوره تحصیلی متوسطه بوده و برای دوره‌های دیگر برنامه در زمان‌های آتی اجرا خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر

باعرض ادب و سلام
اینجانب علیرضا سیف اله نژاد - مشگین شهر۰ دبیرستان مطهری ۱ باوجود اینکه مشغله های تحصیلی امکان شرکت در این مسابقه را نمی دهد ولی من سعی می کنم با توجه به شدت علاقه ای که به وبلاگ نویسی دارم همچنین درجهت پیشبرد اهداف عاشورا خیلی کم من انشاءالله در این مسابقه بیاری خداوند متعال شرکت می کنم همچنین از شما که واقعاْ عملکرد عالی در هر چیزی دارید تشکر میکنم در ضمن اینجانب پارسال رتبه ی استانی در کتابخوانی داشتم . یاعلی
در حال حاضر در جهت تکمیل وبلاگ به سر می برم و در تاریخ مقرر ازطرف مدرسه معرفی خواهم شد

مشخصات :علیرضا سیف اله نژاد
۱۶ سال
مشگین شهر
۰۹۱۴۸۰۹۳۴۸۸
دبیرستان استاد مطهری 1
آدرس وبلاگ: http://emame-mazloom.blogfa.com/
ایمیل: a.ogianoos123@gmail.com

سیامک لطفی 27 آذر 1389 ساعت 16:51

http://s19.aks98.com/files/09433845365338773798.zip



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد